Viatge Intercanvi França 2016 (3r-4t ESO)

El curs passat l'alumnat de francès va començar un intercanvi ambl'institut de Sainte-Sévère sur Indre de França per millorar el francès i comunicar-se amb els propis nadius. Aquest any, del 15 al 19 de març, hem fet un viatge per conèixer la cultura francesa i trobar-nos amb els nostres companys/es francesos/es.

El viatge va començar el dia 15 de ben matí a l'institut fins arribar a Carcassone, on vam visitar el castell i la basílica de Saint Nazaire. A la tarda, vam anar a descobrir una nova ciutat: Toulouse de Llenguadoc. El dia 16 vam passejar per aquesta ciutat i, fins i tot, vam poder fer un creuer d'una horeta pel riu Garone, una experiència que ens va agradar força i ens va deixar veure una altra ciutat.

El dia 17 ens vam aixecar ben aviat. Estàvem tots molt nerviosos. I, per fi, va arribar la trobada. Al principi, ens costava parlar una mica, però a poc a poc, vam anar parlant. Per trencar el gel, vam dinar junts i vam fer una visita a la casa de George Sand en un entorn privilegiat envoltat de la natura. Al vespre, ens van preparar un sopar a l'institut amb les famílies que va ser deliciós! Tot plegat, va ser un dia ple d'emocions que no oblidarem.

El dia 18, també molt aviat, ens vam despertar, vam esmorzar i vam tornar cap a Cornellà, ja que el camí era força llarg.

Aquest viatge ha estat un intercanvi molt positiu, un intercanvi que continuarà i ens ha permès entendre i conèixer una cultura diferent a la nostra així com poder-la viure i parlar-la.

Estàs aquí:Home Primera pàgina Viatge Intercanvi França 2016 (3r-4t ESO)